továbbfejlesztett MOSFET feszültségszabályozó /egyenirányító - carr511z
hatékonyabb és kevésbé meleg , mint az eredeti szabályozó egyenirányító, tehát megbízhatóbb !
lítium -ionra is alkalmas - LIFEPO4 LFP akkumulátorok
3 éves garancia
Plug & amp; lejátszás
Mivel a modern feszültségszabályozó egyenirányítók (például a Carmo szabályozók) nem igényelnek kapcsolót 12 V -ot, ezt a szabályozót a barna kapcsoló 12 V -os vezeték nélkül szállítják.
Többek között a következőkre alkalmasak:
kawasaki KLT200 feszültségszabályozó egyenirányító 1981 1982 1983
Kawasaki KLT250 feszültségszabályozó egyenirányító 1982 1983
Kawasaki Z250 feszültségszabályozó egyenirányító 1980
Kawasaki KZ250 feszültségszabályozó egyenirányító 1980
Kawasaki Z250CSR feszültségszabályozó egyenirányító 1981
Kawasaki Z250CSR öv feszültségszabályozója 1982
Kawasaki Z440 feszültségszabályozó egyenirányító 1980 1981 1982
Kawasaki KZ440 feszültségszabályozó egyenirányító 1980 1981 1982
Kawasaki Z440LTD feszültségszabályozó egyenesítő 1980 1981 1982
Kawasaki Z440ltd öv feszültségszabályozója 1980 1981 1982
Kawasaki Z650 feszültségszabályozó egyenirányító 1980
Kawasaki KZ650 feszültségszabályozó egyenirányító 1980
Kawasaki Z650LTD feszültségszabályozó egyenirányító 1980
Kawasaki Z750CSR Twin Feszültség -szabályozó RECIFIER 1982
Kawasaki KZ750 feszültségszabályozó egyenirányító 1982
Kawasaki Z750LTD II feszültségszabályozó egyenirányító 1980
OEM számok:
21066-1014
SH221-12
A szabályozó egyenirányítók széles skáláját gyártjuk az új és régebbi motorkerékpárokhoz.
Új Advanced Design - A legtöbb szabályozó -egyenirányítónk most nagyon fejlett fém -kerámia hőátadást tartalmaz, és a legújabb berendezések felhasználásával épülnek, amelyek rendkívül robusztussá és megbízhatóvá teszik őket.
Team Carmo
Digital ignition systems.
Our digital ignition systems come with 3 years warranty. Production errors, quality issues and internal problems are covered by this warranty.
The Carmo digital ignition systems are protected against high voltage peaks, defective HT coils and reverse battery connection.
This protection means that the Carmo digital ignition will not be damaged immediately in case of faulty electronics in your motorcycle.
Long term use of a motorcycle with faulty electronics may still result in damage to the Carmo digital ignition system.
This means that without solving the electrical issue the Carmo digital ignition could break down after a while.
If research shows that your Carmo digital ignition was damaged by faulty electrical parts, the warranty rights will not be valid.
If this situation occurs we will attempt to repair your ignition system in order to keep the costs as low as possible.
If the system is beyond repair a new product will be offered at a reduced price.
In all cases we will try our best to offer an acceptable solution.
Testing your original ignition module is free of charge when purchasing one of our replacement systems.
During the test we are often able to find out what caused your original module to break down.
This way you will know for sure if your original module really needs replacement, and you’ll be able to solve other electrical issues that may not be known yet.
Team Carmo.
There are currently no questions about this product.