Suzuki GSX250 GSX400 gyújtógyújtó modul CDI TCI Box BB1205 BB1213 32900-44410

  • Model: CARI-SU-GSX250-GSX400-BB1205-BB1213-32900-44410 Suzuki CDI
  • Shipping Weight: 1kg
  • 17 Units in Stock
  • Manufactured by: Carmo
  • SKU: CARI-SU-GSX250-GSX400-BB1205-BB1213-32900-44410
Ft213.987 Beleértve
Qty :
+
-

továbbfejlesztett Suzuki GSX250 GSX400 GK51C gyújtógomb CDI TCI Box 32900-44410, BB1205, BB1213
3 éves garancia
Plug & amp; lejátszás


Illeszkedik:
suzuki gsx250 gyújtógátló modul CDI TCI Box 1982 1983
Suzuki GSX250E gyújtásgyújtó modul CDI TCI Box
Suzuki GSX400E gyújtásgyújtó modul CDI TCI Box 1982 1983 1984 1985 1986
Suzuki GSX400S Sport gyújtógyújtó modul CDI TCI Box 1982 1983 1984 1985 1986
Suzuki GK51C gyújtásgyújtó modul CDI TCI Box


A dobozon:
32900-44410
BB1205
BB1213
Suzuki TR gyújtó
Kokusan Denki
16540350

Egyéb nevek:
EC Ignitor, agy, gyújtásmodul
CDI, ECU, ECM számítógép, fekete doboz, Ignitor
gyújtásvezérlő modul, Spark Box
Gyújtás szikravezérlő modul
CDI -gyújtás


A kerékpár jobban teljesít ezzel a Advanced Ignition Unit -kal a Carmo Electronics -től!
Javított változat ebből a jól ismert gyújtóegységből.

Mi a javított /jobb az eredeti egységhez képest:
- Az egység védett a túlfeszültség ellen (hibás feszültségszabályozó/egyenirányító, rossz akkumulátor, ...). - Az egység védett a hibás gyújtás tekercs és a fordított akkumulátor csatlakozás ellen. - Az egységnek gyorsulás -korrekciója van , amikor a Bike Rev ' a gyújtás késleltetése kissé (arányosan) lesz.Simább gyorsulás.
- Az egység digitális technikát használ, tehát pontosabb, és a hőmérsékletváltozásnak nincs befolyása, a görbe szintén optimalizálva van a nagyobb teljesítményre. - Amikor az akkumulátor feszültsége megváltozik, az egység megváltoztatja a vezérlést a gyújtótekercsre, így a szikra -teljesítmény ugyanaz marad. - Start mód , A motor indításakor az egység nagyobb áramot ad a gyújtótekercsnek a gyorsabb indításhoz.
Team-carmo

Digital ignition systems.


Our digital ignition systems come with 3 years warranty. Production errors, quality issues and internal problems are covered by this warranty.
The Carmo digital ignition systems are protected against high voltage peaks, defective HT coils and reverse battery connection.
This protection means that the Carmo digital ignition will not be damaged immediately in case of faulty electronics in your motorcycle.
Long term use of a motorcycle with faulty electronics may still result in damage to the Carmo digital ignition system.
This means that without solving the electrical issue the Carmo digital ignition could break down after a while.

If research shows that your Carmo digital ignition was damaged by faulty electrical parts, the warranty rights will not be valid.
If this situation occurs we will attempt to repair your ignition system in order to keep the costs as low as possible.
If the system is beyond repair a new product will be offered at a reduced price.
In all cases we will try our best to offer an acceptable solution.

Testing your original ignition module is free of charge when purchasing one of our replacement systems.
During the test we are often able to find out what caused your original module to break down.
This way you will know for sure if your original module really needs replacement, and you’ll be able to solve other electrical issues that may not be known yet.

Team Carmo.

There are currently no questions about this product.

Ask a question about Suzuki GSX250 GSX400 gyújtógyújtó modul CDI TCI Box BB1205 BB1213 32900-44410