Modern MOSFET feszültségszabályozó /egyenirányító - Carr521
A lítium -ion - lifePo4 lfp akkumulátorok
lítium -ion számára is alkalmazható.
3 éves garancia
Plug & amp; lejátszás
Többek között a következőkre alkalmasak:
cagiva elefant 750 feszültségszabályozó egyenirányító 1993 1994 1995 1996 1997
CAGIVA ELEFANT 900 Feszültségszabályozó egyenirányító 1993 1994 1995 1996 1997
Ducati SuperSport 350SS feszültségszabályozó rektiver 1991 1992 1993
Ducati SuperSport 400SS feszültségszabályozó rektiváló 1991 - 1997
Ducati Monster 400 feszültségszabályozó egyenirányító 1996 1997 1998 1999
Ducati Monster 600 feszültségszabályozó egyenirányító 1994 1995 1996 1997
Ducati Supersport 600SS feszültségszabályozó egyenirányító 1994 1995 1996 1997 1998
Ducati Superbike 748 feszültségszabályozó egyenirányító 1994 1995 1996 1997
Ducati Superbike 748 S feszültségszabályozó egyenirányító 1997
Ducati 748 Biposto SPS feszültségszabályozó egyenirányító 1998 1999
Ducati Monster 750 feszültségszabályozó egyenirányító 1996 1997
Ducati Sport 750 feszültségszabályozó egyenirányító 1988 1989 1990
Ducati SuperSport 750SS feszültségszabályozó rektiváló 1991 - 1997
Ducati Superbike 851 feszültségszabályozó egyenirányító 1987 1988 1989 1990 1991 1992
Ducati Superbike 888 feszültségszabályozó egyenirányító 1991 1992 1993
Ducati Monster 900 feszültségszabályozó egyenirányító 1993 1994 1995 1996 1997
Ducati SuperSport 900SS feszültségszabályozó rektiváló 1990 - 1998
Ducati Paso 906 feszültségszabályozó egyenirányító 1989 1990
Ducati Paso 907ie Feszültségszabályozó Recifier 1991 1992
Ducati Superbike 916 feszültségszabályozó egyenirányító 1994 1995 1996 1997 1998
Ducati 916 Biposto Senna Feszültség Szabályozó Recifier 1998
Ducati 916 SPS feszültségszabályozó egyenirányító 1996 1997 1998
Ducati Superbike 996 S feszültségszabályozó egyenirányító 2000
Ducati Superbike 996 SPS feszültségszabályozó egyenirányító 2000
Ducati 996 feszültségszabályozó egyenirányító 1999 2000
Laverda S Formula feszültségszabályozója 2000 2001
Moto Guzzi 750 V7 Classic CAF & Eacute;Feszültségszabályozó egyenirányító 2008 2009 2010 2010
Moto Guzzi Breva 750 Feszültségszabályozó egyenirányító 2003 - 2010
Moto Guzzi Nevada 750 klasszikus feszültségszabályozó egyenirányító 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2010
Moto Guzzi Nevada 750 Aquilanera Feszültségszabályozó RECIFIER 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2010
Moto Guzzi 940 Bellagio Aquilanera Feszültség -szabályozó Recifier 2007 2008 2009 2010 2010
Moto Guzzi 1100 V11 Le Mans Sport Naked Feszültség -szabályozó Recifier 2003 2004 2005
Moto Guzzi 1100 V11 CAF & Eacute;Sport Balla Blu/c.Italia feszültségszabályozó egyenirányító 2003 2004 2005
Moto Guzzi 1100 California EV kő alumínium titán feszültségszabályozója 2003 2004 2005 2005
MOTO Guzzi 1200 MSG-01 CORA feszültségszabályozó egyenirányító
OEM számok:
8000.67.608 / 540.4.008.1a / 699.2.082.1b / 540.4.003.1a / 699.2.084.1a / 4128.09.068 /
540.4.013.1A / 800067608 / 54040081A / 69920821B / 54040031A / 69920841A / 412809068 /
54040131A /SH673-12
A szabályozó egyenirányítók széles skáláját gyártjuk az új és régebbi motorkerékpárokhoz.
Új Advanced Design - A legtöbb szabályozó -egyenirányítónk most nagyon fejlett fém -kerámia hőátadást tartalmaz, és a legújabb berendezések felhasználásával épül fel, amelyek rendkívül robusztussá és megbízhatóvá teszik őket.
Digital ignition systems.
Our digital ignition systems come with 3 years warranty. Production errors, quality issues and internal problems are covered by this warranty.
The Carmo digital ignition systems are protected against high voltage peaks, defective HT coils and reverse battery connection.
This protection means that the Carmo digital ignition will not be damaged immediately in case of faulty electronics in your motorcycle.
Long term use of a motorcycle with faulty electronics may still result in damage to the Carmo digital ignition system.
This means that without solving the electrical issue the Carmo digital ignition could break down after a while.
If research shows that your Carmo digital ignition was damaged by faulty electrical parts, the warranty rights will not be valid.
If this situation occurs we will attempt to repair your ignition system in order to keep the costs as low as possible.
If the system is beyond repair a new product will be offered at a reduced price.
In all cases we will try our best to offer an acceptable solution.
Testing your original ignition module is free of charge when purchasing one of our replacement systems.
During the test we are often able to find out what caused your original module to break down.
This way you will know for sure if your original module really needs replacement, and you’ll be able to solve other electrical issues that may not be known yet.
Team Carmo.
There are currently no questions about this product.